Nieuw avontuur binnenkort van start

12 februari 2013 - Eindhoven, Nederland

Wat een heerlijk vooruitzicht... volgende week vrijdag de 22e februari 2013 gaan we weer op pad! Wij gaan de zon weer opzoeken, want voor hier de lente zijn intrede gaat doen dat kan nog wel even duren.

We gaan een grote reis maken naar het zuiden van Afrika.

We vliegen met air Emirates naar Dubai en gebruiken de stopover voor een zonnige cruise naar de Arabische Emiraten. Een week later vliegen we door naar Johannesburg Zuid Afrika waar we met de trein naar Port Elisabeth rijden. Hier huren we een auto en gaan we weer net als de vorige keer de tuinenroute rijden tot aan Somerset-west waar we 3 weken in het huis verblijven van Patsy midden in het wijngebied.

Hierna is het de bedoeling dat we naar Namibie gaan, en via Botswana en de Victoriawatervallen weer terug richting Johannesburg.

Het plan is om medio juni terug te keren.

We proberen jullie op de hoogte te houden van onze avonturen, als de electriciteit en wifi meewerken. We hebben er enorm veel zin in!!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ellen Peters:
    Veel plezier!!!!
  2. Trudy en Hans:
    12 februari 2013
    Wij wensen jullie heel veel plezier en een voorspoedige reis. Wij zullen jullie blijven volgen.

Groetjes Trudy en Hans
  3. Loes:
    12 februari 2013
    Veel plezier. Ik probeer nog even binnen te wippen voor de boeken van Brazilie.....

Groetjes,
    Loes
  4. Renee & Clemens:
    12 februari 2013
    Wow....is het alweer bijna zover! Fijn dat we weer mee kunnen genieten van jullie verhalen en natuurlijk leven we met jullie mee.
    Ga heerlijk genieten van het zonnige zuiden en tot horens, Renee & Clemens
  5. Ruut en Trees:
    13 februari 2013
    Hééél veel plezier.
    We bellen nog vóór jullie vertrek.
    Groetjes
  6. Joke Cor:
    14 februari 2013
    Wij wensen jullie een fijne tijd toe.

Groetjes
  7. Jacqueline:
    14 februari 2013
    Geniet ervan! Jacqueline
  8. Robert en Maria:
    16 februari 2013
    Een mooie reis voor jullie gewenst. En breng regelmatig wat zonnig nieuws want het blijft hier maar nat en koud.

Groeten,

Robert en Maria
  9. Lenny:
    23 februari 2013
    Waanzinnige reis. Blijf genieten.
    Dikke knuffel
  10. Jan en Marende:
    26 februari 2013
    Hoi Anne-Marie en Ad,.....en....heelhuids aangekomen hopen wij.....wat een bepakking zeg.....mogen ze wel een extra bus voor inzetten.......maarja....bijna een half jaar is ook wel erg lang .......volgen jullie uiteraard en zijn benieuwd naar jullie belevenissen.
  11. Piet en Netty:
    3 maart 2013
    Hoi Anne-Marie en Ad,

Hier even een berichtje vanuit een grijs en koud Nederland.
    We hebben een goede terugreis gehad vanuit Abu Dhabi en hopen dat jullie ook veilig in Zuid Afrika zijn aangekomen. Wat was het genieten daar in die Arabische zon!! Jullie nog een heel goede reis gewenst en we lezen jullie belevenissen wel!
    ps: succes met het broodroostertje.