Happy 2014!

1 januari 2014 - Amsterdam, Nederland

Hallo allemaal,

Ad en ik wensen jullie een heel gezond en gelukkig 2014!

Dat al jullie wensen en dromen mogen uitkomen!

In 2014 hebben wij natuurlijk weer een reis op het programma staan en wel:

"De zuidelijke staten van de US"

We vertrekken op 9 febr. naar Miami en logeren een paar dagen bij kennissen in Florida. Dan gaan we met een huurauto naar de Panhandle (ook Florida) waar we 2 weken in een appartement verblijven aan zee.

Dan rijden we door naar New Orleans en blijven een paar weken in een appartement midden in het centrum vanwaar we alles lopend kunnen ontdekken.

Begin maart is hier het Mardi Grassfestival. Een soort carnaval met muziek en talrijke parades. Precies in die tijd zijn wij hier dus ik verheug me al op de foto's die je hier kunt maken van dit kleurrijke spektakel.

Van hieruit kunnen we naar de omgeving van Baton Rouge waar nog tientallen prachtige plantagehuizen staan uit de slaventijd en die nu als musea zijn opengesteld voor publiek.

Het plan is om de zelfde weg weer terug te rijden en onderweg de mooie oude steden te bekijken van het echte oude Florida (zoals Tallahassee)

Dan rijden we naar de staat Georgia, naar Savannah een historische plaats waar we in het huis van John en Joanne een maand logeren.

Van hieruit kunnen we de kust en de prachtige stad Charleston bekijken.

Hierna rijden we waarschijnlijk weer zuidwaarts en komen terug met een transatlantische oversteek met een cruiseschip.

Hopelijk reizen jullie weer met ons mee en delen jullie onze belevenissen.

Alvast tot hoors

hartelijke groet,

Anne-Marie en Ad

1. Ruud:
    Hallo luitjes
    Alle beste en gezonde wensen voor een nieuw reisjaar van jullie.
    We lezen wel weer hoe het jullie daar vergaat. Wordt vast weer heel leuk.
    Anneke en Ruud
  2. Lenny:
    Hoi Ad en Annemarie
    Allereerst de best wensen en hopelijk in goede gezondheid.
    Wederom een super leuke reis voor de boeg.
    Geniet ervan en blijf gezond.
    Tot gau ziens/hoors/schrijfs
    Lenny
  3. Harrie en Riky:
    Hallo Ad en Anne-Marie,
    Er staat weer heel wat op stapel voor 2014. Wij wensen jullie een goed reisjaar en een goede gezondheid.
    Harrie en Riky
  4. Ruut en Trees:
    Hallo Ad en Anne-Marie.
    We zien jullie avontuur weer met veel plezier tegemoet. Maar a.s. donderdag gaan we eerst samen heerlijk eten en effe bijkletsen.
  5. Remco en Patricia:
    1 januari 2014
    Jullie ook de beste wensen namens ons,
    Weer een leuke reis dit jaar!!!
    Wij zijn weer jaloers!
    Succes met de voorbereiding.

Groeten Patricia en Remco Bennenbroek
  6. Tony Peters:
    1 januari 2014
    Hallo Ad en Anne-Marie,wij wensen jullie ´n fantastisch 2014 met weer veel reizen mooie foto´s en genieten van de mooie plekjes die jullie gaan bezoeken,maar voor 9 februari gaan we eerst nog even de foto´s bekijken van onze en jullie reis door de Rockey´s,
    volgende week zijn wij ´n weekje op vakantie! groeten van Tony en Riet,..
  7. Jos:
    Hallo beste mensen,

De beste wensen, een beste reis en het allerbeste in 2014!

Zijn jullie nog voor 2015 terug?

Monique en Jos
  8. Jan en Marende:
    2 januari 2014
    Alle beste wensen voor 2014 met bovenal een goede gezondheid. Waren uiteraard al op de hoogte van jullie reisplannen en wensen jullie bij voorbaat al veel plezier . Wij gaan natuurlijk weer volgen, lezen en foto's bekijken.
  9. Jan van der Velden:
    2 januari 2014
    De allerbeste beste wensen, een fijne reis en het allerbeste in 2014!