Gelukkig nieuwjaar!

4 januari 2017 - Amsterdam, Nederland

Hallo allemaal,

Ad en ik wensen jullie allemaal een gelukkig, gezond en voor de reizigers onder ons weer een fantastisch reisjaar. Voor ons kan het jaar 2017 niet meer beter worden dan 2016 met 234 dagen fantastische reizen. Prachtige bestemmingen en het ontmoeten van interessante mensen.

Op 16 januari gaan we Nederland weer verruilen voor een warmer gebied en wel de verste bestemming ooit. Nieuw Zeeland; we vliegen met Emiraten (dan weten we tenminste zeker dat we wat te eten krijgen onderweg, dat moet je tegenwoordig maar afwachten bij diverse airliners) We zijn zowat 26 uur onderweg via Dubai plus de wachttijden dus we zullen er wel een beetje brak uitzien als we aankomen.

Gelukkig worden we opgehaald door onze huizenruilers op de airport van Dunedin en naar hun huis gebracht. De bedoeling is dat we dan de volgende dag doorrijden naar hun 2e huis, een goudzoekershuisje in Bannockburn op het zuidereiland. We hebben er veel zin in en willen jullie weer laten meegenieten in woord en beeld.

18 april is het de bedoeling dat we terug zijn want een toeristen visum is 3 maanden.

We houden jullie op de hoogte!

Hartelijke groet,

Anne-Marie en Ad

1. Tony Peters:
    Hallo Ad en Anne-Marie,
    Dankjewel voor jullie wensen! En voor jullie ook weer ´n fantastisch reisjaar in goede gezondheid en veel nieuwe te ontdekken mooie plekjes en plaatjes! Wij kijken er weer naar uit! Nieuw zeeland is in ieder geval ´n prachtig land,...
  2. Ruut en Trees:
    4 januari 2017
    Wij wensen jullie bij voorbaat al ontzettend veel reisplezier en wederom een mooi avontuur.
    Groetjes
    Trees en Ruut
  3. Anne van der Molen:
    Hallo Anne-Marie en Ad,

Ben wel heel erg benieuwd hoe het jullie down under zal vergaan. Australië en Nieuw-Zeeland bezoeken heb ik altijd graag gewild. Gaat goed komen.

Met vriendelijke groet,
    Anne.
  4. Marende en Jan:
    5 januari 2017
    Vast alle plezier toegewenst. Breng jullie weer tijdig naar het station zodat jullie aan jullie grote reis kunnen beginnen. Houden contact tijdens de maanden. Reis voorzichtig en gewoon GENIETEN......, lieve groetjes van ons,