We gaan weer vertrekken!

2 maart 2015 - Amsterdam, Nederland

Hallo allemaal,

Na een aantal weekjes thuis waarin we met vrienden en familie hebben bij gepraat, de tuin een winterbeurt heeft gehad en het huis weer schoon is en klaar om weer huizenruilers te ontvangen maken wij ons klaar om weer naar Alicante te vliegen en eens te gaan kijken hoe onze Enjoy het maakt.

We gaan op ons gemak door het binnenland van Spanje naar Algeciras waar we met de ferry oversteken naar Tanger in Marokko.

In Marokko gaan we beginnen met de koningssteden en dan naar het zuiden waar het nu al volop zomer is. Het zuiden hebben we 11 jaar geleden met een groepreis bezocht en was prachtig. Vooral de kleuren spreken ons bijzonder aan.

Marokko is een schitterend land om te fotograferen dus ik kan me weer vermaken.

Regelmatig gaan we weer een reisverhaal schrijven om jullie op de hoogte te houden van onze belevenissen!

Leuk dat jullie weer meereizen.

We zullen het goeie weer noordwaarts sturen!

groetjes,

Anne-Marie en Ad

1. Jan en Marende:
    2 maart 2015
    Weer veel plezier tijdens jullie komende trip. Geniet en laat ons meegenieten dmv verhalen en foto's. Lieve groetjes van ons
  2. Maria:
    2 maart 2015
    Ik wens julli een goede reis en tot ziens groetjes Maria
  3. Ruud eekhof:
    2 maart 2015
    Veel plezier weer na deze korte winterstop.
    Marokko is mooi en we raden jullie aan door te rijden naar Xauen ( Chefchaouen ) Ouarzazate,Ksar es Souk, Erfoud en Midelt en dus niet alleen Meknes, Fes en Rabat. Maar dat weten jullie vast wel ! Goede reis .
    Tip : barra ( met rollende r betekent donder op ) : soms héél handig !

Anneke en ruud
  4. Tony Peters:
    2 maart 2015
    Hallo Ad en Anne-Marie,fantastisch dat jullie na korte thuispauze weer op pad gaan en wel naar Marokko,de Koningssteden lijken me prachtig en dan het mooie weer erbij nou geniet er maar van! Wij houden het voorlopig nog steeds bij Zeeland en dat komt er ook zo weer aan,De lente is in aantocht dus ook wij gaan weer heerlijk genieten in ons stulpje in Nieuwvliet! Een hele goeie reis en we wachten jullie eerste nieuwe verhaal weer af.
    Groeten en veel plezier! Tony en Riet,..
  5. Trudy en Hans:
    Hallo Ad en Anne-Marie,

Wij wensen jullie en goede, leuke en veilige reis met weer vele ontdekkingen. Voor later weer een behouden terugreis.

groetjes Trudy en Hans
  6. Jan van der Velden:
    2 maart 2015
    Wij wensen jullie weer een fijne reis, met vele mooie ontdekkingen, geniet er van, en we horen en zien het wel als jullie weer iets te melden hebben.
    Fijne en goede reis Jan en Joke
  7. Renee & Clemens:
    GENIET!!
  8. Huub en Mien:
    2 maart 2015
    Wij wensen jullie een fijne en goede reis in Marokko.
  9. Petra:
    2 maart 2015
    Een hele fijne tijd gewenst in Spanje en Marokko en tot ziens in de zomer!

Groetjes van Petra
  10. Joke Cor:
    3 maart 2015
    Geniet er van goeie reis
  11. Ruut en Trees:
    5 maart 2015
    Wij zijn vandaag weer thuis gekomen van 1 week Valencia. We hebben het uitstekend gehad. Heel veel mooie musea, gebouwen en mensen gezien. De tijd van de Fallasfeesten is nu gaande. Bijzonder om dit mee te maken. Qua weer zul je ons niet horen mopperen. Heerlijk zodanig warm dat je aktief kon zijn zonder jas aan te hebben.
    Wij hopen dat jullie nieuwe reis ook weer plezierig en avontuurlijk is. We blijven graag op de hoogte.
    Groetjes Ruut en Trees