Canada

12 augustus 2013 - Amsterdam, Nederland

Hallo allemaal,

A.s. zondag is het weer zover en gaan we huis en haard weer verlaten.

We gaan de reis naar Canada maken die we vorig jaar hebben moeten annuleren wegens de ziekte van mijn vader.

We vliegen van Amsterdam naar Vancouver met United Airlines via Houston. Na een overnachting in Vancouver gaan we met de ferry naar Vancouver Island waar we worden opgehaald door Jim en Sandra.

We blijven 2 weken in hun huis en gaan dan weer terug per ferry naar het vasteland en zijn 4 weken in het huis van Frank en Sandy die rond die tijd in ons huis zijn.

Na Vancouver gaan we weer terug naar het eiland om 3 weken op het huis te passen van Earl en Anne.

Als jullie het leuk vinden om regelmatig van ons reisnieuws op de hoogte te blijven

ontvangen jullie weer mailtjes van ons als er wat te melden valt in het Canadese land.

We gaan op bezoek bij alle mensen die al een keer in ons huis hebben gelogeerd of die we kennen van onze vorige winterreis in Vancouver in 2010.

tot hoors!

groetjes,

Ad en Anne-Marie

1. Lenny:
    12 augustus 2013
    Blijf genieten!!! Ik hoor of lees de spannende verhalen.
    Knuffel
    Lenny
  2. Jan en Marende:
    12 augustus 2013
    Hoi,hoi......ja natuurlijk gaan wij jullie weer volgen.........zondag ga ik jullie even wegbrengen naar station en daarna weer genieten van jullie verhalen. Vast bij voorbaat SUPER veel plezier en doe in ieder geval onze hartelijke en lieve groeten overbrengen aan Earl en Anne........
  3. Ruut en Trees:
    12 augustus 2013
    Jullie weten 't al maar we zeggen het nogmaals "Pluk de dag en geniet ervan ".
    Wij volgen jullie weer met veel plezier.
  4. Renee & Clemens:
    12 augustus 2013
    Ga lekker genieten en natuurlijk lezen wij weer met veel plezier jullie reisverhalen. Fijne reis! Renee & Clemens
  5. Robert en Maria:
    13 augustus 2013
    Fijne reis in het prachtige Canada. Hoop dat er geen grizzlybeer bij jullie achterom kan komen. Geniet van de natuur en de wijdte die we hier vaak moeten missen.

Groeten
    Robert en Maria
  6. Ruud:
    Hallo Ad en Anne-Marie,

Weer een mooie reis in het vooruitzicht voor jullie. Mooi land, fijn e mensen. Vorig jaar hebben wij genoten van Montreal : ideetje !? In elk geval veel plezier en we gaan het lezen.

Anneke en ruud
  7. Tony Peters:
    13 augustus 2013
    Hallo Ad en Anne-Marie, uiteraard willen wij graag jullie vakantie in Canada meebeleven middels jullie altijd mooie reisverhalen,wij zijn net terug uit Polen waar we ´n schitterende bruiloft mee mochten maken van ´n zusje van Sylwia,zondag gaan we weer naar Zeeland voor ´n tijdje en dan 30 Augustus vliegen wij ook naar Vancouver en blijven tot 22 September in Canada het zou zeer toevallig zijn maar wie weet komen we jullie nog tegen! wij wensen jullie ´n fantastische tijd met mooi weer dan hebben wij het in ieder geval ook Groeten van Tony en Riet,..
  8. Petra:
    13 augustus 2013
    Ik wens jullie een hele fijne tijd in Canada!
    Geniet ervan!
  9. Trudy en Hans:
    Hallo Anne-Marie,

Een goede reis gewenst en veel plezier. We lezen wel hoe het met jullie gaat.
  10. Jos:
    Hallo Anne-Marie en Ad,

Heel veel plezier gewenst door ons allen. We blijven jullie volgen.

Groet,

Monique, Bart, Koen, Stan en Jos
  11. Remco en Patricia:
    13 augustus 2013
    Wij wensen jullie alvast een fijne vakantie toe en we zullen met grote interesse jullie vakantie volgen.
    Tot over 2 maanden!

Groeten