Canada-oost

19 augustus 2016 - Amsterdam, Nederland

Deze zomer staat in het teken van enorme regenbuien en hagelstenen. Inwoners van de getroffen dorpen zijn nog steeds bezig met puinruimen. Het geluid van brekende dakpannen vergeten we nooit meer. Het is nu bouwvakvakantie en alles ligt een paar weken stil, maar straks gaan de dakdekkers en glaszetters weer volop aan de slag. Bij ons is de schade al een heel eind hersteld. Er is een nieuw dak op de garage gekomen en er is al volop geschilderd. Na de vakantie wordt er nog een ruit geplaatst en de kunststof schroten worden vervangen. Ook komt er een stratenmaker om de stenen bij de voordeur opnieuw te leggen zodat het water beter weg kan.

Maar nu is het tijd om weer een mooie reis te gaan maken nl. Oost-Canada.

Maandag vliegen we met Iceland-air naar Reykjavik en van daaruit verder naar Toronto. In deze grootste stad van Canada logeren we 4 nachten bij clubleden waarna we vertrekken naar de Niagara watervallen. Dan via een mooie route met een huurauto naar Kingston, 3 weken Montreal en Quebec, 2 weken Perth en dan steken we de grens over van de V.S. en verblijven we 2 weken in een vakantiehuis aan een meer in Vermont. Dan is het ondertussen herfst en gaan we de Indian summer met z’n mooie kleuren bekijken. Het is een prachtige route. We houden jullie op de hoogte in woord en beeld. We zijn weer terug op 25 oktober.

Groet,

Anne-Marie en Ad

1. Dottie Starr:
    19 augustus 2016
    Enjoy your trip to Canada. We will not be going there, as originally planned. Our only trip will be to Iowa and Nebraska, then we head back to Florida via West Virginia in October. Look forward to seeing your pictures.
  2. Renee & Clemens:
    FIJNE REIS!!
  3. Petra:
    19 augustus 2016
    Goede vlucht en fijne vakantie!
  4. Marende en Jan:
    20 augustus 2016
    Hele fijn verblijf in Canada en Amerika. Veilige vluchten. Kijken weer uit naar de vele, ongetwijfeld, mooie verhalen.

Lieve groetjes van ons,
  5. Ruut en Trees:
    20 augustus 2016
    Hoi Anne-Marie en Ad,
    Alle goeds en moois gewenst voor jullie nieuwe reis! We zijn weer zeer benieuwd naar jullie belevenissen en foto's.
    Groetjes, Ruut & Trees
  6. Tony Peters:
    22 augustus 2016
    Wij wensen jullie ´n fantastische reis! en kijken weer uit naar jullie verhalen,..