Verlaat reisverslag en nieuwe plannen

5 juni 2012 - Eindhoven, Nederland

Hallo allemaal,

2e Pinksterdag zijn we thuisgekomen van onze 33 daagse zuid-Engelandreis.

Helaas geen verhalen.....de oplader van de computer was stuk.

Weer heel veel gezien, talloze kastelen, tuinen en manors.

Gekampeerd op boerencampings, parkings en achter de pub na een goede maaltijd en een pint.

De Enjoy deed het weer fantastisch op de zeer smalle wegen.

Onze Engelse vrienden die ten noorden van Londen wonen bezocht en een gezellige middag met hen doorgebracht.

Devon, Cornwall en de Engelse Riviera waren prachtig, alleen het weer daar zullen we het maar niet meer over hebben......tis nie anders.

Alleen jammer dat toen we eenmaal aan de overkant waren en in Belgie een camperplek zochten er een Belg keihard achteruit reed en de Enjoy van een deuk voorzag.

Maar morgen wordt de deuk er weer uitgehaald dus dat komt ook wel weer goed.

Op 18 juni a.s. (2012 voor het archief) vertrekken we weer voor 4 maanden (tot 24 oktober)

Het reisschema ziet er als volgt uit:

18 juni vlucht naar Seattle met Icelandair

3 weken in Nort Bend (staat Washington) in het huis van onze vrienden Lee en Diane

(herinneren jullie je die enorme kalkoen nog met Thanksgiving 2010?)

1 week in hun caravan in een Nat. Park in Oregon

2 weken Vancouver Island in huis van stel wat vorig jaar bij ons was

2 maanden Coquitlam in huis van Claus en Rosemary waar we in 2010 de winter doorbrachten.

Vanuit hun huis gaan we met hun auto ongeveer 2 weken de Rocky Mountains in

(dat zal begin September zijn) We hebben een nieuwe tent gekocht die meegaat.

Na de 2 maanden gaan we nog 1 maand naar Vancouver Island om op een huis te passen van mensen die vorig jaar in Someren waren.

Dus dat wordt weer een prachtreis en we hebben er veel zin in.

We houden jullie op de hoogte!!!

Heel veel groetjes van Anne-Marie en Ad

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marende en Jan:
    5 juni 2012
    mooi,mooi,mooi.......we gaan jullie ook de komende maanden weer volgen..,..hopelijk gaat alles goed,,,,,,'
    wensen jullie weer een heeeeele mooie reis toe.
    en...zoals vanouds.....wij ontvangen jullie gasten met de Summerse gastvrijheid
  2. Ruut & Trees:
    6 juni 2012
    We hebben jullie al telefonisch gesproken maar toch ook nog leuk om dit reisverslagje te lezen. We zien jullie a.s. vrijdag en kletsen dan weer verder.
    Groetjes.
  3. Tony en Riet Peters:
    Hallo Ad & Anne-marie,
    Bedankt voor het reisverslag van jullie Engelandreis, wij hadden al de indruk dat er wat mis was ook Cor & Anne-marie had ik gevraagd en ook hun hadden niets ontvangen. Zo te lezen was het weer ´n prachtige reis met veel bezienswaardigheden en mooie plekjes jammer van het weer maar hier hebben we ook nog niet veel moois gehad,Nu weer ´n lange vakantie voor de boeg het kan niet op maar zolang je kunt geniet er maar van! Als jullie terug komen na 24 Oktober willen we graag ´n keer afspreken bij ons of bij jullie wij hadden graag wat tips, wij willen in September 2013 vier weken op vakantie naar Canada waarvan de eerste week bij vrienden maar de overige 3 weken willen we rondtrekken en veel zien misschien kunnen jullie ons voorzien van nuttige (prijs) informatie en tips? We horen het tzt wel! Wij wensen jullie ´n fantastische vakantie de komende 4 maanden en wij volgen weer met belangstelling jullie reisverslagen!
    Groeten van Tony en Riet,..
  4. Elly en Tiny Need:
    6 juni 2012
    Het is weer erg leuk geweest zo te lezen.
    Van het weer kun je in Engeland net zo veel op aan als hier in Nederland, dus dat moeten we altijid maar voor lief nemen.
    Groetjes, Tinie en Elly
  5. Piet van der Maden:
    Hoi Ad & Anne
    Bedankt voor het reisverslag.We hebben nu een indruk gekregen van hetgeen jullie daar gezien en beleefd hebben. Hopelijk krijgen we ook nog een mondeling verslag en zijn er ook nog wat foto's te bekijken want dat geeft een veel concreter beeld.
    Hartelijke groeten en tot ziens
    P
  6. Harrie en Riky:
    Hoi reislustige Ad en Anne-Marie,

Leuk dat jullie toch nog een reisverslag hebben gemaakt.
    Kamperen jullie nu in Nederland? Het weer hier is wellicht niet slechter dan in Engeland.
    Misschien wordt het nog ooit iets. Je weet maar nooit.

Groetjes Harrie en Riky
  7. Inge en ton:
    15 juni 2012
    Hoi anne-marie en ad
    We verheugen ons op jullie belevenissen de komende maanden.
    Bijzonder al die vriendschappen in verre oorden. En bij thuiskomst horen we graag van jullie in het somerense of het deurnse land. Ton is druk met het voetbalgebeuren, alhoewel de oranje bloemen ontvangen van de postcode loterij al behoorlijk verwelkt zijn.
    De jongens van oranje , tja wat moet je
    daar van zeggen.
    Een voorspoedige reis verder.