Prettige paasdagen!

30 maart 2013 - Somerset West, Zuid-Afrika

Wij wensen al onze lezers fijne paasdagen!!

Groet uit winderig Zuid Afrika Ad en Anne-Marie

1. Loes:
    30 maart 2013
    Hier waait het en onderweg naar een paar daagjes Trier hebben we wederom sneeuw gehad. Vanacht gaat de klok naar de zomertijd toe. Nu het weer nog.
    Groetjes,
    Loes
  2. Trudy en Hans:
    Hallo Anne-Marie en Ad,

Het is nu Paaszaterdag. Het is koud en het heeft een beetje gesneeuwd vandaag. Dit alles in schril contrast met 2 jaar geleden toen we in onze korte broeken aan het strand lagen te zonnen. Hopelijk is het bij jullie beter weer.
    Vanuit het koude en gure Nederland wensen wij jullie prettige Paasdagen en een goede reis.
  3. Jan en Marende:
    30 maart 2013
    Hoi Anne-Marie en Ad, ook voor jullie hele fijne Paasdagen toegewenst en gewoon doorgaan met GENIETEN........lieve groetjes van ons
  4. Harrie en Riky:
    31 maart 2013
    Hoi Ad eb Anne-Marie,
    Het is nu 1e paasdag, 11.46 uur, de zon schijnt, maar het is nog steeds koud. Wij gaan dadelijk naar John en Lancer, want die gingen een brunch voor ons verzorgen. Lekker verwend worden, is ook wel eens fijn. Fijne paasdagen ook voor jullie. Groetjes van Harrie en Riky
  5. Ruut en Trees:
    1 april 2013
    Het is inmiddels 2e Paasdag. Jullie zullen het niet geloven maar hier in Eindhoven schijnt DE ZON. De temperatuur is nog niet hoog maar misschien trekken we dadelijk de winterjas aan, zetten de ligstoelen buiten en samen met een plaid voor over de beentjes wordt het misschien toch nog een warme 2e Paasdag. Gisteren is er nog een record verbroken in Nederland: er is nog op natuurijs ( geen weiland maar gewoon open water ) geschaatst en het record wordt vandaag waarschijnlijk nog aangescherpt ( het betreft uiteraard het record op zich want op de kwaliteit ijs is nauwelijks te schaatsen). Maar goed; schaatsen is schaatsen.
    Groetjes Trees en Ruut
  6. Robert en Maria:
    1 april 2013
    Vrolijk Pasen , dat zal wel met struisvogeleieren zijn in Zuid-Afrika. Hier begint de zon wat meer te schijnen.
    We zijn een weekendje in Antwerpen geweest. Toch een beetje buitenland.

Groeten,

Robert en Maria
  7. Renee & Clemens:
    2 april 2013
    Hoi Ad en Anne-marie, Ik ben net terug uit zonnig Portugal (19 graden) en meteen weer de kou in.
    Ben heerlijk op visite geweest bij mijn vriendin die daar woont en heb werkelijk een heerlijke tijd gehad. Nu weer over tot de orde van de dag. Veel groetjes en tot een volgende keer. Renee (en Clemens)
  8. Gonny Kessels:
    2 april 2013
    Hallo Annemarie en ad.
    Dank je voor de paaswens.Dat jullie daar nog aan denken.
    Ook ik wil jullie nog fijne paasdagen toewensen.
    En nog proficiat met je Vader verjaardag .ik vergeet hem niet..Hartelijke groeten en fijne vakantie Gonny